Frågor och Synpunkter till Kostenheten i Arvidsjaur
Med stöd av denna e-tjänst kan ni ställa frågor eller lämna synpunkter till köken under kosteneheten i Arvidsjaur.
Era synpunkter är värdefulla, de hjälper oss att utveckla och förbättra våra verksamheter. Berätta vad ni tycker är bra, berätta vad vi kan göra bättre! Ni kommer att få en återkoppling på att era synpunkt/klagomål är registrerat i vårt diarium för utredning av berörd chef. Berörd chef ansvarar för eventuella åtgärder som följer av det ni uppmärksammat oss på.
Tänk på att ärendet blir en allmän handling och diarieförs när det skickas in. Detta innebär att alla som frågar efter handlingen har rätt att få en kopia, eller att läsa den. Om handlingen innehåller känslig information kan hela, eller delar av den sekretesskyddas.
Behandling av personuppgifter
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Personnummer
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Läs mer om behandling av personuppgifter under Om i menyn ovan.
Laglig grund för behandlingen
- En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
Lagringstid
- Så länge kommunen hanterar ditt ärende.
Klagomål rörande personuppgiftshanteringen i e-tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Integritetsskyddsmyndigheten. Besök Integritetsskyddsmyndighetens hemsida för mer information om hur du lämnar klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommunstyrelsen@arvidsjaur.se